F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT STUFFS TWITTER ASK.FM NEWER +FOLLOW

Rindu Awok :'(
Assalamualaikum



pape pun jawab salam tu dulu k ? Okay, ari nih aku nak cerita pasal member aku nih, kteorg satu sekolah, satu bas, tapi bukan satu kelas, hee~ *apeyangakumerepeknih?* actually aku rindu dia wei, padahal satu sekolah je pon, haha! name aku dgn dia lebih kurang sama, nama aku Nadia Afiqah name dia Nurul Afiqah lebih kurang same je kan ? Dia Comel , Cantikan korg ? tak percaya ? usha lhaa gmba atas tu. kteorg nih satu kepala lhaa jugak, aku ade prob share ngan dia, dia ? adelhaa jugak sikit2,*banyaksebenarnya* 
okay , tu je lhaa kot utk ari nih, pape pun wish me luck okay! this year aku ade exam besar! PMR wei! doakan kejayaan aku okay ? sape yg doakan tu aku doa kan korg balik! aku doakan korg berjaya di dunia dan diakhirat :) okay ! pape pun aku cau dlu! Assalamualaikum~ 
*berapebnykPAPEPUNda*

0 comment[s] | back to top