F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT STUFFS TWITTER ASK.FM NEWER +FOLLOW

Pashmina
Assalamualaikum :)

okay ari nih aku nak cerita pasal pashmina, sebenarnya aku pakai pashmina tu aku tengok dekat youtube, tapi bila time aku tengok youtube tu senang je org tu buat, bila aku buat sebelah senget sana sebelah senget sini, aku pun dah malas lagi nak pakai buka pakai buka aku terus je buat gaya sendiri, lepas tu pergi rumah cousin aku, dia cakap mcm mne kau buat nih wei? then aku cakap ntah lhaa aku pun main lilt lilit je, nape wei? dia cakap lawa doe, jeles nih, aku pon cakap HAHA, thanks thanks aku terima perli kau tu :) then dia ckp , perli? bila mse aku perli kau? aku ikhlas nih, ak ckp haha, okay lhaa okay lhaa thanks thanks, dia ckp aja an aku aw nnty, aku ckp tgk lhaa kalau aku egat, then dia ckp hish ! budak nih, aku ketawa je :)
okay! korg nak tgk ke mcm mne aku pakai pashmina tu? jap ea :)




okay, aku tau korg dah penah tgk da gaya pashmina mcm nih kan? actually aku men lilit sebelah sane lilit sebelah sini, then tiru sikit yg aku tgk kat youtube tu, so! jadi lhaa mcm tu :) hee~ okay, itu shj tok ari nih :)






0 comment[s] | back to top