F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT STUFFS TWITTER ASK.FM NEWER +FOLLOW

Result PMR ? OhhMy :'(
hye guys, dah lama kan aku tak updates ? sorry, sebab aku terlalu focus dekat TWITTER . Haha, korang jangan lupa okay follow my twitter, dah follow da ? sayang kau <3 hak hak. okay okay balik kepada tajuk kita. About result PMR,right ? kay hari ni 19.12.12 adalah tarikh yang penting bagi kita orang Batch 97 sebab hari nie result keluar kot.
Okay, tadi pergi sekolah with my father and ditemani dua orang rakan karib aku Nurul Afiqah and Siti Sanisah, dan ditemani juga dua orang adik aku. Haha, sampai je sekolah lepak sekejap dengan kawan kawan, then aku ajak sanisah dengan afiqah cek kelas, Alhamdulillah afiqah masuk kelas Sains 2 , aku masuk kelas Prinsip Akaun 2 sanisah Ekonomi Asas 3. 
Lepas tengok kelas kite orang cari kawan masing masing, afiqah dia nak cari nazira sebab alya kate nazira cari dia, then dah jumpe nazira aku tinggal kan afiqah dgn dia, then aku dgn sanisah lepak dgn budk budak kelas kite orang. 
Then cikgu suruh masuk dewan, dah masuk dewan dengar pula cikgu bagi ucapan. lepas ucapan tu cikgu bagi tahu sape dapat 9 A's dgn 8 A's, tapi aku tak ada dalam list tu :'( sedih ! result aku tak ada A pon. teruk kan aku ? kalau korang tengok result aku mesti korang kate better kau tak payah pergi sekolah lhaa nadia ! tapi alhamdulillah aku lulus dengan cemerlang, tak ada fail :)

p/s : bersyukur dan redha lah dengan ketentuanNya kerana hanya Dia yang tahu apa yang terbaik untuk kita :) 

0 comment[s] | back to top