F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT STUFFS TWITTER ASK.FM NEWER +FOLLOW

Nurul Naziha Binti Musa
Hey guys, ari nie nak buat entry pasal member aku, tadi kena sekolah sebenarnya, sebab dah 2 ari cuti lepas exam PMR , tetibe Naziha tak datang , then aku pon tanya lhaa kat Sanisah , mne Naziha, then dia cakap Naziha accident, serius time tu aku mcm nak jerit pon ade juga, tapi tak jerit lhaa kan karang lau aku jerit budak2 kat kantin tu egat aku sawan pula. Then, aku cakap mne kau tau, jangan nak buat cerita, dia cakap Ain yang bagitau, aku pun nak kan kepastian tros tanya Ain, Ain cakap a'ah, kawan abang dia yang langgar. Woi, kau dah kenapa langgar dia ! kalau aku tau kau yang mne satu aku tumbuk kau. ceh !! mcm berani je,tak pasal pasal aku yang kena tumbuk nanti.
Then, dah macam tu, egat petang tu nak call dia, tapi penat sangat tetibo lhaa pula, malam time call dia, dia tak angkat , then dia buat call me back, aku pon call lhaa balik. ayat mula-mula ak cakap 'Ha, Ape cerita ?' 
dia cakap " Ha? Ha?" ak ckp, "jgn nak ha, ha, sangat . aku dengar cite ade orang tu accident, betul ke ? " 
Then dia cakap "Perli ke ? aku tak de pape lhaa, okay" just luka sikit je" lepas aku dengar dia cakap mcm tu, lega hati aku. risau gile aku lepas ain dgn sanisah cakap dia accident. tapi pape pon dia cakap dia okay, ye Alhamudulillah .
Yang TAK pakai jam tu aku, Yang PAKAI jam tu Nazihah. Love And Miss You Sayang :* 

0 comment[s] | back to top